قیمت پودر سنگ

صفحه اصلی>بلاگ>قیمت پودر سنگ

قیمت پودر سنگ

لیست قیمت پودر سنگ

قیمت پودر سنگ (خاک سنگ) پارس شیمی به  عنوان بزرگترین تولید کننده پودر سنگ ، مناسب و ارزان برای مصرف در تمامی صنایع است. کارخانه پودر سنگ پارس شیمی ، شناخته شده ترین سنگ کوبی می باشد که انواع سنگ های جوشقان ، الیگودرز ، سفید ، رنگی ، آهک ، مرمریت و … را با استفاده از فک های سنگ شکن و آسیاب های حرفه ای تولید نموده و به صورت فله ای یا کیسه شده به تمامی شهر های کشور ارسال می نماید.

قیمت پودر سنگ پارس شیمی به دلیل کوبش سنگ های مختلف از بهترین معادن کشور ، متفاوت است زیرا پودر سنگ مصرفی در صنایع و مشاغل گوناگون ، از لحاظ رنگ ، کیفیت و دانه بندی با هم تفاوت دارند. همچنین نوع بسته بندی هم در قیمت خاک سنگ ماثر است.

لیست قیمت پودر سنگ | stone powder price

نام محصولمحل تحویلقیمت (ریال)
قیمت پودر سنگ قمدرب کارخانه
قیمت پودر سنگ جوشقاندرب کارخانه
قیمت پودر سنگ سوپردرب کارخانه
قیمت پودر سنگ معمولیدرب کارخانه
قیمت پودر سنگ شفقدرب کارخانه
قیمت پودر سنگ ساوهدرب کارخانه
قیمت پودر سنگ فلهدرب کارخانه
قیمت پودر سنگ کیسه 2 کیلوگرمیدرب کارخانه
قیمت پودر سنگ کیسه جامبوبگدرب کارخانه
قیمت پودر سنگ مرمردرب کارخانه
قیمت پودر سنگ سفیددرب کارخانه
قیمت پودر سنگ رنگیدرب کارخانه
قیمت پودر سنگ هنری (مجسمه سازی)درب کارخانه

به دلیل نوسانات شدید قیمت ، لطفا قیمت روز هر تن پودر سنگ را از بخش بازرگانی پارس شیمی استعلام بفرمائید

علت تفاوت قیمت خاک سنگ

خاک سنگ انواع بسیار گوناگونی دارد زیرا این محصول از سنگ های مختلف بدست آمده از معادن متفاوت تهیه می شود. برای مثال ، پودر سنگ جوشقان اصفهان با خاک سنگ قم یا الیگودرز از نظر کیفیت و رنگ فرق دارد. همچنین کاربرد های این محصول نیز بسیار گوناگون است. خاک سنگ در صنایع ساختمانی ، کاغذ سازی ، فولاد سازی ، چرم و دباغی ، آسفالت و ایزوگام و … بکار می رود. بنابراین کیفیت و قیمت پودر سنگ ساختمانی که تنها برای شفته ریزی یا گچ کاری استفاده می شود با پودر سنگ جوشقان که برای ساخت نمای ساختمان یا رنگ سازی بکار می رود تفاوت دارد.

بهترین خاک سنگ تولید شده در ایران از معادن سنگ جوشقان تولید می شود. پودر جوشقان رنگ سفید و کیفیت ممتازی دارد. این محصول همچنین به عنوان پودر سنگ مجسمه سازی برای انجام امور هنری مثل مجسمه سازی ، پتینه کاری و ساخت تابلوهای نقش برجسته کاربرد دارد. بنابراین قیمت پودر سنگ جوشقان گران تر از سایر انواع خاک سنگ است. پودر سنگ رنگی هم از برخی سنگ ها مثل سنگ مرمر بدست می آید.

قیمت پودر سنگ قم

در استان قم انواع گوناگون سنگ در کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله انواع خاک سنگ قم می توان به پودر سنگ شفق ، پودر سنگ اخوان رضایی ، پودر جوشقان قم ، پودر سنگ رنگی و سفید تولید شده از سنگ آهک ، سنگ مرمر ، سنگ گرانیت و … را می توان نام برد. در استان قم خاک سنگ هایی با کیفیت های مختلف برای مشاغل گوناگون تولید می شود و به دلیل نزدیک بودن به استان های صنعتی کشور مثل تهران ، سمنان و اصفهان ، هزینه حمل و ارسال آن به صورت فله ای و کیسه ای بسیار مناسب خواهد بود.

قیمت پودر سنگ معمولی

خاک سنگ معمولی از ارزان ترین سنگ ها تولید می شود و برای استفاده در اموری مثل شفته ریزی ، تهیه ملات و ریختن روی آسفالت در جهت افزایش چسبندگی بین قیر و اسفالت مناسب است. خاک سنگ معمولی اصولا برای کارهای ساختمانی بکار می رود و یا پرکن ارزان قیمت می باشد و بهتر است به منظور تولید محصولات شیمیایی استفاده نشود.

قیمت پودر سنگ هنری

اصلی ترین کاربرد خاک سنگ هنری در مجسمه سازی است. برای مجسمه سازی باید از خاک سنگی یک دست و ریزدانه با استحکام و چسبندگی زیاد استفاده کرد. اگر هدف ساخت مجسمه سفید رنگ باشد ، پودر سنگ جوشقان بهترین انتخاب برای این منظور است. برای کارهای هنری می توان از پودر سنگ رنگی هم استفاده نمود. این محصول در تهیه انواع مجسمه ، پتینه کاری و تابلوهای نقش برجسته بکار می رود. پودرهای رنگی موجود در بازار به دو صورت تهیه می شود. یا از سنگ های رنگی مثل سنگ گرانیت ، مرمر یا بنتونیت بدست می آید یا پودر سنگ سفید را با استفاده از رنگ روغنی یا غیر روغنی به رنگ دلخواه در می آورند. پودر سنگی که آن را رنگ کنند معمولا از کیفیت خوبی برخوردار نیست و ممکن است به مرور زمان ترک بخورد یا رنگ آن کدر شود. اما پودری که از سنگ های رنگی تولید می گردد اینطور نیست و کیفیت و رنگ مناسبی دارد.

نقش بسته بندی در قیمت خاک سنگ

همان طور که از نام این محصول مشخص است ، حالت پودری و آرد مانندی دارد و بنابراین اگر به صورت فله ای حمل شود ، در اثر جریان هوا و باد ، بخش زیادی از آن پیش از رسیدن به مقصد ، هدر خواهد رفت. به همین دلیل خاک سنگ را بسته بندی می کنیم. البته در صورتی که خریدار اصرار به خرید پودر سنگ فله داشته باشد ، بدون کیسه ارسال خواهد شد. بسته بندی این محصول در قیمت آن موثر است. قیمت پودر سنگ فله گران تر از حالت کیسه شده آن می باشد. بسته بندی خاک سنگ به صورت معمول در کیسه های 25 تا 30 کیلوگرمی است. در صورتی که محل ارسال پودر به مناطق مرطوب باشد باید از کیسه های پلی اتیلن یا کاغذی 2 جداره استفاده کرد. همچنین می توان بنا به درخواست خریدار ، خاک سنگ را در کیسه جامبوبگ قرار داده و یا آن را به شکل پالت و تسمه کشی ارسال نمود. این مورد معمولا برای پودر سنگ صادراتی کاربرد دارد. هر نوع بسته بندی خاک سنگ ، سبب تغییر در قیمت آن می شود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پودر سنگ و یا خرید خاک سنگ در انواع مختلف آن ، با بخش بازرگانی کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
2021-05-25T10:40:30+00:00

ثبت ديدگاه

Call Now Button