فروش آهک در تهران

صفحه اصلی>بلاگ>فروش آهک در تهران

فروش آهک در تهران

فروش آهک هیدراته در تهران

فروش آهک هیدراته در تهران به صورت کیسه ای و یا فله ای می باشد. ارسال آهک هیدراته مستقیما از مبدا کارخانه ، بدون هزینه انبارداری و به وسیله وانت ، کامیون و تریلی انجام می شود. از آهک هیدراته در تهران به منظور تولید مصالح ساختمانی و مستقیما جهت استفاده در ساختمان سازی استفاده می نمایند. البته این محصول کاربرد های گسترده ای داشته و به منظور ضدعفونی در دامداری ها ، مرغداری و استخر های پرورش ماهی و آبزیان کاربرد دارد. همچنین جهت تولید کاغذ و مقوا ، تولید بسیاری از محصولات شیمیایی و مصرفی ، تولید پلیمر ، پلاستیک و لاستیک هم به کار می رود.

با توجه به اینکه آهک یک محصول ارزان قیمت است ، بنابراین نزدیک بودن محل تولید و فروش آن به محل مصرف و کاربرد اهمیت زیادی دارد ، زیرا سبب کاهش هزینه ارسال و جابجایی می شود. فروش آهک هیدراته در تهران سبب کاهش قیمت این محصول برای مصرف کنندگان تهرانی خواهد شد. نوع بسته بندی محصول به صورت استاندارد در کیسه های 25 تا 30 کیلوگرمی می باشد اما با توجه به سفارش مصرف کنندگان گرامی ، امکان ارسال فله ای ، بسته بندی در کیسه جامبوبگ و پالت و شیرینگ شده هم وجود دارد.

یکی از مهم ترین زمینه های فروش آهک در تهران ، مصرف آن در تصفیه آب و فاضلاب است. تقریبا تمام تصفیه خانه های شهری و روستایی و حتی مشاغل مختلف برای تصفیه آب و یا سختی گیری آن از آهک هیدراته استفاده می کنند. این ماده به صورت فوق العاده ای قادر به میکروب کشی ، تصحیح پی اچ و خاصیت ضدعفونی بوده و باعث شده مصرف کنندگان تهرانی و فعالان صنعتی از آن برای گندزدایی فاضلاب کارخانجات و محیط های تولیدی خود استفاده نمایند.

فروش آهک زنده در تهران

فروش آهک زنده در تهران به منظور استفاده از تولید سیمان ، انجام ضدعفونی و یا شفته ریزی صورت می گیرد. آهک زنده که با نام اکسید کلسیم هم شناخته می شود. ، پایه اصلی در تولید سیمان است و به صورت گسترده ای در این کارخانجات استفاده می گردد. این ماده همچنین کاربرد گسترده ای هم در ضدعفونی اماکن مختلف دارد. بخصوص در زمانی که بیماری های مختلف عفونی نظیر ویروس کرونا به صورت اپیدمی در جامعه گسترش می یابد. به دلیل اینکه آهک زنده واکنش دهندگی زیادی دارد ، ارسال آن معمولا به صورت فله ای توسط وانت ، کامیون یا تریلی انجام می شود.

فروش شفته آهک در تهران

شفته ریزی برای تثبیت و تقویت زمین هایی با خاک رسی و ریزدانه بسیار رایج است. همچنین از آهک شفته به دلیل خاصیت ضد آب کنندگی آن جهت ساخت استخر استفاده می کنند. فروش شفته آهک در تهران توسط کارخانه تولید آهک پارس شیمی انجام می شود. این نوع آهک باید دارای ویژگی های خاصی از جمله دانه بندی مناسب و کیفیت و خلوص مشخصی باشد تا مقاومت کافی به عنوان فنداسیون بنا را داشته و پس از مدتی تخریب نگردد.

فروش پودر سنگ آهک در تهران

پودر سنگ آهک که به خاک سنگ هم معروف است ، سنگ آهک خام کوبیده شده است که کاربرد های بسیار زیادی دارد. این پودر را بر روی آسفالت یا ایزوگام می ریزند تا چسبندگی قیر را افزایش دهد. فروش آهک پودری در تهران برای مصرف در امور ساختمانی ، ضدعفونی ، تولیدی و خدماتی است. ارسال خاک سنگ در کیسه های 25 کیلوگرمی و یا جامبوبگ و توسط وانت بار ، کامیون و تریلی از مبداء کارخانه تولید آهک و پودر سنگ پارس شیمی انجام می شود. برای آگاهی از قیمت محصولات و یا اخذ اطلاعات بیشتر با بخش بازرگانی پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
2020-03-30T12:13:17+00:00

ثبت ديدگاه

Call Now Button