فروش آهک هیدراته

صفحه اصلی>بلاگ>فروش آهک هیدراته

فروش آهک هیدراته

فروش آهک هیدراته

فروش آهک هیدراته یا هیدروکسید کلسیم در تهران ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، قم و تمامی شهر های کشور توسط کارخانه تولید آهک هیدراته پارس شیمی انجام می شود. آهک هیدراته یک ماده پودری سفید رنگ است که مصارف زیادی از جمله در صنایع ساختمانی و جاده سازی ، تولید کاغذ و مقوا ، صنایع نفت و پتروشیمی ، خنثی سازی اسید ها ، مصارف بهداشتی و ضدعفونی و حتی کاربرد های خوراکی و غذائی دارد. در کشور چند تولید کننده آهک هیدراته وجود دارد که کارخانه آهک پارس شیمی ، بزرگترین تولید کننده آن در انواع مختلف و خلوص متفاوت است.

فروش آهک هیدراته با کیفیت ها و خلوص مختلف انجام می گیرد که هر یک برای مصرف در صنایع و مشاغل گوناگون مناسب است. برای مثال ، آهک هیدراته ساختمانی که برای تهیه ملات و ساخت مصالح ساختمانی مثل بلوک و آسفالت استفاده می شود از کیفیت پایینی برخوردار است اما از طرفی آهک خوراکی که در تهیه خیارشور و پخت برخی انواع مربا استفاده می شود ، باید خلوص بالای 99 درصد و کیفیت عالی داشته باشد و همچنین هیچگونه مواد سمی و فلزات سنگین در آن نباشد.

 

فروش آهک هیدراته ساختمانی

آهک هیدراته ساختمانی ارزان ترین نوع آهک است که کاربرد های بسیار گسترده ای در امور ساختمانی ، تهیه ملات های مختلف از جمله ملات باتارد ، تولید بلوک و هبلکس دارد. همچنین از آن به عنوان به عنوان شفته آهک برای زیرسازی بناها و نیز آب بندی استخرها استفاده می کنند.

فروش آهک هیدراته ضدعفونی

یکی از ویژگی های مهم آهک ، خاصیت ضدعفونی کنندگی آن است که برای ضدعفونی استخر های پرورش ماهی ، میگو و آبزیان است. همچنین از آن می توان برای ضدعفونی اماکن و سطوح مختلف ، بخصوص در دوران همه گیری کرونا استفاده نمود. در صنایع پرورش دام و طیور ، آب آهک که محلول تهیه شده از مخلوط پودر آهک هیدراته با آب است را به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده موثر و ارزان قیمت مصرف می کنند. در تصفیه آب و فاضلاب ، آهک ضدعفونی کننده یکی از مهمترین و پرکاربرترین مواد شیمیایی برای از بین بردن باکتری ها و سموم قارچی موجود در آب است.

فروش آهک هیدراته خنثی سازی اسید

یکی از ویژگی های مهم آهک ، خاصیت قلیایی آن است که برای خنثی سازی اسید ها بکار می رود. این ویژگی در صنایع نفت و پتروشیمی و موارد آزمایشگاهی کاربرد دارد. در صنعت نفت و پتروشیمی از آهک جهت حذف گاز های سمی نظیر دی اکسید سولفور در زمان سوختن نفت و زغال سنگ استفاده می کنند. همچنین در تصفیه آب آشامیدنی و بخصوص فاضلاب صنعتی ، آهک را برای خنثی سازی مواد اسیدی موجود در آن و تنظیم pH بکار می گیرند.

فروش آهک هیدراته صنایع شیمیایی و تولیدی

آهک و کلا ترکیبات کربنات کلسیم مهمترین ماده فیلر یا پرکننده در صنایع است. این محصول به صورت گسترده در تولید کاغذ بکار می رود که علاوه بر بازیابی هیدروکسید سدیم ، به عنوان یک فیلر ارزان قیمت در تولید خمیر کاغذ استفاده می شود. همچنین آهک به عنوان فیلر در تولید لاستیک و پلاستیک و آسفالت کاربرد دارد.

فروش آهک هیدراته خوراکی

نوع خاصی از آهک هیدراته بسیار خالص که خلوص آن بالای 99 درصد بوده و فاقد هر گونه مواد سمی و فلزات سنگین است در موارد خوراکی و تهیه برخی مواد غذائی استفاده می شود. آهک خوراکی در فراوری ذرت ، تهیه خیار شور و پخت مربا کاربرد دارد.

 

فروش مستقیم آهک هیدراته

کارخانه تولید آهک هیدراته پارس شیمی ، بزرگترین تولید کننده این محصول در انواع مختلف آن برای استفاده در تمامی صنایع و مشاغل مرتبط می باشد. به منظور خرید آهک هیدراته کیسه ای و یا فله ای با بخش بازرگانی مجموعه پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
2022-01-05T10:04:28-01:00

ثبت ديدگاه

Call Now Button