کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم پودری و میکرونیزه

صفحه اصلی>بلاگ>کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم پودری و میکرونیزه

کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم پودری و میکرونیزه

کارخانه کربنات کلسیم پارس شیمی از بزرگترین تولید کنندگان کربنات کلسیم در انواع مختلف آن در کشور است. این مجموعه با دارا بودن استاندارد های تولید کربنات کلسیم خام و فراوری شده در سایز ها و ابعاد مختلف نظیر سنگ آهک تا پودر میکرونیزه ، برای کاربرد در تمامی صنایع و مشاغل مختلف ، کلسیم کربنات مرغوب و ممتاز را تهیه می نماید. کارخانه کربنات کلسیم پارس شیمی علاوه بر تولید کربنات کلسیم برای مصارف داخلی ، همچنین انواع این محصول را با کیفیت عالی و در بسته بندی های مختلف برای صادرات به کشور های همسایه از جمله عراق ، ترکمنستان ، ترکیه ، پاکستان و افغانستان تولید می نماید.

انواع محصولات کارخانه تولید کربنات کلسیم پارس شیمی

سنگ آهک

سنگ آهک یا همان سنگ خام کربنات کلسیم که کاربرد زیادی در صنایع ساختمانی دارد در این مجموعه تولید می شود. کارخانه پارس شیمی تولید کننده سنگ کربنات کلسیم ساختمانی در اندازه های مختلف است که برای موارد مصرف ساختمانی استفاده می شود. سنگ آهک پایه تولید انواع مختلف اهک های فراوری شده از جمله آهک هیدراته است.

پودر سنگ کربنات کلسیم

پودر سنگ کاربرد های زیادی در تولید سیمان ، شفته ریزی بنا ها ، آب بندی استخر ، تولید کاغذ ، تولید پودر بندکشی کاشی و سرامیک ، تهیه ملات و … دارد. با وجود آنکه پودر سنگ موجود در بازار مصرف از انواع مختلف سنگ ها تهیه می شود ولی به دلیل فراوانی سنگ کربنات کلسیم ، قیمت ارزان آن و کیفیت مناسب ، بیشتر پودر سنگ موجود از سنگ های کربنات کلسیم تولید می گردد.

کربنات کلسیم پوشش دار

یکی از مهم ترین مواد اولیه مورد مصرف در صنایع تولید پلاستیک و پلیمر که نقش فیلر را دارد ، پودر کربنات کلسیم پوشش دار یا کوتد است. مجموعه پارس شیمی  با بکارگیری سنگ با کیفیت و استفاده از اسید های معدنی اقدام به تولید کربنات کلسیم کوتد مناسب برای مصرف در صنایع تولید پلیمر و پلاستیک می نماید.

کربنات کلسیم میکرونیزه

پودر کربنات کلسیم میکرونیزه انواع مختلفی دارد. این محصول با توجه به صنعتی که در آن استفاده می شود در سایز های مختلفی تولید می گردد که با نام مش بندی معروف است. این محصول دارای ابعاد میکرومتر بوده و با توجه به سایز سرند مورد استفاده در تولید آن ، با اسامی کربنات کلسیم مش 200 – 400 – 800 – 1500 – 2500 و 3500 شناخته می شود. مجموعه پارس شیمی تولید کننده کربنات کلسیم میکرونیزه در سایزهای مختلف برای استفاده در تولید کاغذ ، چسب و رزین ، تولید رنگ ، تولید لاستیک و … است.

تولید آهک

یکی از مهمترین کاربرد های سنگ کربنات کلسیم در تولید آهک است. در صورت پخت این سنگ در شرایط خاص می توان آهک پخته شده که با نام آهک زنده یا آهک فعال معروف است را تولید نمود. این محصول کاربرد های بسیار گسترده ای در تولید سیمان و صنعت ذوب آهن و فولاد سازی دارد.

قیمت خرید از کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم

برای خرید این محصول در انواع مختلف و سایز های متنوع با قیمت های مناسب و نیز جهت دریافت مشاوره برای خرید آن با بخش بازرگانی کارخانه پارس شیمی ، بزرگترین تولید کننده کربنات کلسیم پودری و میکرونیزه تماس حاصل نمایید. انواع کربنات کلسیم کلوخه و پودری به صورت فله یا کیسه شده برای مصارف داخلی در صنایع تولیدی و خدماتی و همچنین جهت صادرات به دیگر کشور ها عرضه می گردد.

4/5 - (2 امتیاز)
2021-12-26T10:10:12-01:00

ثبت ديدگاه

Call Now Button