آهک هیدراته قم – مرغوب ترین آهک هیدراته در کشور

صفحه اصلی>بلاگ>آهک هیدراته قم – مرغوب ترین آهک هیدراته در کشور

آهک هیدراته قم – مرغوب ترین آهک هیدراته در کشور

فروش آهک هیدراته قم

آهک هیدراته قم با کیفیت بسیار ممتاز و با خلوص حداکثر 99 درصد ، دارای دانه بندی ریز و یک دست ، رنگ سفید و فاقد ناخالصی های رایج در آهک هیدراته تولیدی در دیگر کارخانجات عرضه می شود. آهک هیدراته قم به روش صنعتی و با استفاده از دستگاه پیشرفته هیدراتاسیون که به تعداد اندکی در کشور وجود دارد ، تولید می گردد و در فرایند تولید آن ، از سنگ آهک بسیار مرغوب استان قم و استان های که سنگ های ممتاز دارند استفاده می شود. خلوص سنگ آهک مصرفی در تولید آهک هیدراته صنعتی قم بسیار بالا بوده و از نوع آهک چرب یا آهک بازاری است.

فروش آهک هیدراته قم در بسته بندی های 25 کیلوگرمی انجام شده و بنا به درخواست خریداران گرامی ، امکان قرار دهی آن در کیسه های بزرگ جامبوبگ و بیگ بگ و یا قرارگیری بر روی پالت و شیرینگ هم وجود دارد. ارسال محصول کارخانه آهک قم به تمام شهرها و روستاهای کشور انجام می شود و برای این منظور از سیستم حمل و نقل حرفه ای از جمله وانت بار ، خاور ، کامیون تک و جفت و تریلی استفاده می نماییم.

معرفی کارخانه آهک هیدراته قم

مجموعه پارس شیمی را شاید بتوان معتبرترین و با سابقه ترین تولید کننده انواع آهک از جمله آهک هیدراته در کشور دانست. این واحد تولیدی با عرضه محصولات مختلف آهک هیدراته ، شامل محصولات با کیفیت و ممتاز و همچنین محصولات ارزان قیمت ، نیاز تمامی مشاغل و صنایع کشور به این محصول را مرتفع می نماید. از مزیت های این مجموعه می توان به در اختیار داشتن بهترین معادن سنگ آهک در کشور که از مرغوبیت و خلوص بالایی برخوردارند و همچنین تجهیزات و ماشین آلات مدرن سنگ کوبی ، کوره های پیشرفته ، سیستم هیدراتاسیون (که بجای استفاده از آب از بخار آبجوش برای جلوگیری از کاهش کیفیت آهک استفاده می کند) و کادر فعال کارآزموده اشاره نمود.

آهک هیدراته قم

صنایع و مشاغلی که از محصولات ما استفاده می نمایند:

  • صنایع ساختمان سازی و جاده سازی
  • صنعت ذوب آهن و فولاد سازی
  • تولید کنندگان کاغذ ، مقوا و محصولات مرتبط نظیر شانه تخم مرغ و جعبه شیرینی
  • بخش کشاورزی و گلخانه داران
  • پرورش دهندگان حیوانات اهلی نظیر گاوداری ها ، سالن های مرغداری و پرورش دهندگان آبزیان ، ماهی و میگو
  • تولید کنندگان هبلکس و بلوک سبک
  • صنایع تصفیه آب آشامیدنی و همچنین کارخانجات آلاینده به منظور تصفیه پساب و فاضلاب خروجی
  • تولید کنندگان رنگ ، رزین ، چسب و محصولات شیمیایی مختلف
  • صنایع پتروشیمی به منظور تولید فیلتر های گوگردزدایی
  • شهرداری های شهر های مختلف کشور جهت دفن زباله های عفونی و بسیار آلاینده
  • مراکز بهداشتی و درمانی برای خرید آهک ضدعفونی جهت میکروب زدایی اماکن و سطوح مختلف
  • صادر کنندگان و بازرگانانی که محصولات خود را به کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان صادر می نمایند.

معرفی محصول

ما در کارخانه آهک هیدراته قم ، ماده ای شیمیایی و فراوری شده به نام هیدروکسید کلسیم را با فرمول شیمیایی Ca(OH)2 تولید می نماییم که در فارسی آن را آهک هیدراته یا آهک شکفته شده می نامند. این محصول یک ماده پودری و سفید رنگ با خاصیت قوی قلیایی است که ویژگی های شیمیایی و فیزیکی قابل توجهی دارد. از آن جمله می توان به خنثی سازی اسید ها ، ضد عفونی اماکن مختلف از طریق از بین بردن میکروب ها و سموم قارچی ، تنظیم پی اچ خاک زمین های کشاورزی ، جلوگیری از ایجاد جلبک در استخرها و بسیار موارد دیگر اشاره نمود.

آهک هیدراته قم

قیمت آهک

قیمت آهک هیدراته قم بر مبنای کیفیت آن تعیین می شود. این کارخانه 3 محصول با مشخصات آنالیزی متفاوت تولید می نماید تا طیف کاملی از نیاز های کیفیتی و قیمتی را در کشور پوشش دهد. اولین و با کیفیت ترین محصول ، اهک هیدراته 99 درصد است که کاملا خالص بوده و از نظر کیفیت در کشور بی نظیر می باشد. این محصول برای استفاده در موارد با اهمیت تولید شده و قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات دارد.

دومین محصول ، آهک هیدراته با خلوص 92 تا 95 درصد که موارد مصرف بسیار گسترده ای دارد. این محصول علاوه بر اینکه دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد ، همچنین قیمت نسبتا ارزانی داشته و برای مصرف کنندگانی که قصد کاهش هزینه های خود را دارند مناسب است. و سومین محصول ، اهک هیدراته 82 درصد یا بیشتر است که ارزان قیمت ترین نوع آهک تولیدی کارخانه آهک هیدراته قم بوده و بیشتر برای صنایع خدماتی و ساختمانی مصرف می شود. برای آگاهی از قیمت آهک هیدراته و یا خرید این محصول با ما تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
2020-09-10T06:36:18+00:00

ثبت ديدگاه

Call Now Button