آهک هیدراته اصفهان

صفحه اصلی>بلاگ>آهک هیدراته اصفهان

آهک هیدراته اصفهان

آشنایی با آهک هیدراته اصفهان

آهک هیدراته اصفهان به صورت فروش آهک فله ای ، آهک کیسه ای و پودر آهک هیدراته صنعتی و خوراکی توسط کارخانه پارس شیمی عرضه می گردد. مصرف آهک هیدراته در اصفهان بسیار زیاد است و صنایع بسیاری از جمله تصفیه آب و فاضلاب ، مشاغل ساختمانی ، پرورش دام و طیور ، سفید کاری سطوح ، نفت و گاز و پتروشیمی و … در این استان اقدام به تهیه آهک هیدراته می نمایند. اصفهان هم مانند دیگر مراکز بزرگ و صنعتی کشور نظیر تهران ، تبریز ، مشهد و … دارای تعداد بسیار زیادی از صنایع و مشاغل مختلف و تراکم بالای شهرک های صنعتی است که بسیاری از آنها از آهک هیدراته در فرایند های خود استفاده می کنند.

آهک هیدراته اصفهان در انواع و کیفیت های مختلفی به صورت فله و کیسه شده در اوزان مختلف عرضه می گردد. این محصول از سنگ آهک استخراج شده در معادن مختلف سنگ در کشور از جمله معادن سنگ جوشقان اصفهان تولید می شود. از نظر کیفیت هم آهک هیدراته دارای خلوص و ویژگی های متفاوتی است. بهترین نوع آن ، با خلوص بالای 90 درصد و حداقل ناخالصی ها است.

از مزیت های آهک هیدراته اصفهان می توان به استفاده از سنگ آهک بسیار مرغوب در تولید آن ، بکار گیری تجهیزات پیشرفته سنگ کوبی و هیدراتاسیون ، امکان کیسه گیری در وزن های متنوع و حداقل میزان ناخالصی های مختلف اشاره نمود. به دلیل اینکه کارخانه آهک پارس شیمی از سیستم هیدراتاسیون استفاده نموده و کاربرد بخار آب را در سیستم سرپوشیده ، جایگزین آب پاشی مستقیم در محیط باز کرده است ، نسبت به دیگر تولید کنندگان آهک هیدراته از مرغوبیت بیشتری برخوردار است. با کیفیت بودن آهک در برخی مصارف همچون ضدعفونی اماکن ، تصفیه آب و فاضلاب ، تنظیم پی اچ ، فولاد سازی و تولید محصولات شیمیایی از اهمیت زیادی برخوردار است.

خرید آهک هیدراته اصفهان

به اطلاع فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع فعال در اصفهان می رساند ، کارخانه آهک پارس شیمی ، بزرگترین تولید کننده آهک ، دارای کارخانجات تولیدی در شهرهای مختلف کشور است و به دلیل تولید انواع محصولات آهکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، نیاز بسیاری از مصرف کنندگان را تامین می نماید. تولید سالیانه ده ها هزار تن آهک و صادرات حجم زیادی به کشور های همسایه ، نشان از گستردگی فعالیت این مجموعه دارد. برای آگهی از قیمت آهک هیدراته در اصفهان و یا جهت خرید این محصول با بخش بازرگانی پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

4/5 - (3 امتیاز)
2020-04-15T14:45:36+00:00

ثبت ديدگاه

Call Now Button