پودر سنگ شفق

صفحه اصلی>بلاگ>پودر سنگ شفق

پودر سنگ شفق

فروش پودر سنگ شفق

پودر سنگ شفق قم از انواع ممتاز و بسیار پر طرفدار پودر سنگ در ایران است که ویژگی های بسیار مطلوبی دارد. پودر خاک سنگ شفق دارای رنگ سفید درخشان در سایز ریزدانه و کاملا یک دست است که برای استفاده در نماسازی ساختمان ها ، شفته ریزی ، تنظیم اسیدیته ، انجام ضدعفونی اماکن و مصارف صنعتی مناسب می باشد.

فروش پودر سنگ شفق در کیسه های 25 تا 30 کیلوگرمی انجام می شود که در صورت درخواست مصرف کنندگان ، امکان بسته بندی آن در کیسه های جامبوبگ نیز وجود دارد. با وجود اینکه مصارف عمده این نوع خاک سنگ در امور ساختمانی و مشاغل مرتبط با ساخت و ساز است ، اما موارد مصرف آن بسیار گسترده بوده و کاربرد های فراوانی دارد که به شرح زیر می باشد:

کاربرد پودر سنگ شفق

  • به عنوان افزودنی بتن
  • ضدعفونی کننده گاوداری ها و سالن های پرورش مرغ و حیوانات پرورشی
  • در تنظیم پی اچ خاک زمین های کشاورزی
  • به عنوان عامل انعقادی در تصفیه آب و فاضلاب
  • قابل مصرف در نماسازی ساختمان ها به دلیل رنگ سفید
  • افزودنی کاغذ و مقوا جهت کاهش هزینه های تولید
  • قابل استفاده در صنایع متالورژی و ذوب آهن به صورت فراوری شده

کارخانه پودر سنگ شفق علاوه بر تولید این محصول ، سنگ شفق نمره بندی هم تولید می نماید که در امور ساختمانی موارد مصرف گسترده ای دارد. تولید خاک سنگ در برخی شهر های کشور به دلیل کیفیت مطلوب سنگ های معدنی این شهر ها از شهرت زیادی برخوردار شده است. برای مثال ، پودر سنگ جوشقان اصفهان و یا پودر سنگ الیگودرز لرستان جزء مطلوب ترین و پر مصرف ترین انواع خاک سنگ هستند.

پودر سنگ شفق قم هم مانند محصولاتی که نام برده شد ، از کیفیت بسیار مطلوب و صادراتی برخوردار می باشد. بعلاوه اینکه قیمت ارزان این خاک سنگ سبب شده تا هزینه های تولید در مشاغل گوناگون ، کاهش چشمگیری داشته باشد. از طرفی به دلیل تولید آن در استان قم که در مرکز کشور است ، کرایه حمل به شهر های مختلف هم کاهش خواهد یافت.

برای خرید پودر سنگ شفق ، با بخش بازرگانی این مجموعه ، واقع در استان قم تماس حاصل نمایید. ارسال محصول با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن و به کلیه شهر های کشور انجام می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
2022-01-18T11:54:17-01:00

ثبت ديدگاه

Call Now Button