کربنات کلسیم میکرونیزه مش ۲۰۰ – ۴۰۰ – ۸۰۰ – ۱۵۰۰ – ۲۵۰۰ – ۳۵۰۰

صفحه اصلی>بلاگ>کربنات کلسیم میکرونیزه مش ۲۰۰ – ۴۰۰ – ۸۰۰ – ۱۵۰۰ – ۲۵۰۰ – ۳۵۰۰

کربنات کلسیم میکرونیزه مش ۲۰۰ – ۴۰۰ – ۸۰۰ – ۱۵۰۰ – ۲۵۰۰ – ۳۵۰۰

کربنات کلسیم میکرونیزه مش بندی شده در سایز های مختلف با کیفیت و خلوص بالا به صورت فله ای و کیسه ای توسط کارخانه کربنات کلسیم پارس شیمی انجام می شود. پودر کربنات کلسیم میکرونیزه پارس شیمی دارای کیفیت بی نظیر ، دانه بندی یک دست و قابل استفاده در تمامی صنایع مرتبط است. این محصول بنا به خواست مصرف کنندگان در صنایع و مشاغل مختلف ساختمانی ، کشاورزی ، پرورش دام و طیور ، تولید لاستیک و پلاستیک ، تولید رنگ و رزین ، تولید پلیمر و PVC و دیگر مصارف در سایز های مختلف به شرح زیر تولید می گردد:

  • پودر کربنات کلسیم مش 100
  • پودر کربنات کلسیم مش 200
  • پودر کربنات کلسیم مش 400
  • پودر کربنات کلسیم مش 800
  • پودر کربنات کلسیم مش 1200
  • پودر کربنات کلسیم مش 1500
  • پودر کربنات کلسیم مش 2500
  • پودر کربنات کلسیم مش 3500

سایز کربنات کلسیم مورد استفاده در صنایع و مشاغل مختلف با هم تفاوت دارد برای مثال در صنایع ساختمانی از سنگ درشت ، سنگ نمره و پودر سنگ استفاده می شود در حالی که برای تولید سیمان باید از پودر میکرونیزه ریز دانه استفاده کنند. در صنایع دیگری نظیر تولید پلیمر و رنگ ، حتی اندازه ذرات بسیار کوچک تری مورد نیاز است که در حد غبار هستند. بنابراین باید در تولید و انتخاب کربنات کلسیم میکرونیزه مش بندی شده دقت زیادی نمود تا محصول نهایی با مشکل مواجه نشود.

پودر کربنات کلسیم میکرونیزه چگونه تولید می شود.

کربنات کلسیم میکرونیزه از سنگ معدنی کربنات کلسیم تولید می شود. سنگ کربنات کلسیم که با نام سنگ آهک هم معروف است ، یکی از کانی های معدنی فراوان در پوسته زمین می باشد. کلسیم کربنات موجود در معادن دارای کیفیت های متفاوتی است و این محصول می تواند بسیار خالص باشد و یا عناصر مختلفی نظیر منیزیم ، آلومینیوم ، سیلیس و … در ترکیب خود داشته باشد. برای تولید کربنات کلسیم میکرونیزه به یک خط تولید شامل دستگاه سنگ کوبی ، آسیاب مخصوص و سرند های مناسب نیاز داریم.

روش تولید این محصول به این صورت است که ابتدا سنگ کربنات کلسیم را از معادن استخراج نموده و به محل کارخانه انتقال می دهیم. برای این منظور می توان انواع سنگ کربنات کلسیم مثل سنگ آهک معمولی ، سنگ دولومیت ، سنگ مرمر ، سنگ گرانیت ، سنگ گچ و سنگ کلسیت را که همه آنها جزء سنگ های کربناته محسوب می شوند استفاده نمود.

در اولین مرحله باید سنگ های درشت را توسط فک های کوبشی مخصوص خردایش سنگ ، به قطعات ریزتر خرد کنیم. زیرا برخی از سنگ های دارای ابعاد بسیار درشتی هستند و امکان جابجایی آنها به درون دستگاه ها وجود ندارد. مرحله بعدی ، انتقال سنگ های خرد شده به آسیاب است. برای کوبش سنگ ، انواع مختلف از آسیاب مثل آسیاب عمودی ، سنگ شکن چکشی ، سنگ شکن مخروطی ، سنگ شکن فکی ، سنگ شکن ضربه ای و آسیاب بالمیل (آسیاب گلوله ای) وجود دارد که بسته به نوع سنگ و میزان کوبش آن مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از آسیاب کردن سنگ آهک ، ذرات آن بسیار ریز شده به صورت خاک سنگ و ریگ و ذرات مختلف تبدیل می شود ولی همه این ذرات با هم مخلوط هستند. برای بدست آوردن ذرات یک دست در اندازه های مختلف باید وارد مرحله سوم شویم. در این مرحله از الک ها و سرند های مخصوصی استفاده می شود که تعداد و اندازه سوراخ های روی آن ، تعیین کننده سایز پودر کربنات کلسیم خواهد بود. سرند نام نوعی غربال سیمی است که برای الک کردن خاک استفاده می شود. با استفاده از سرند ، قادر هستیم که سنگ کوبیده شده را در سایز های میکرونیزه جداسازی کنیم. هر چه اندازه سوراخ های روی سرند ، ریزتر و تعداد آنها بیشتر باشد ، پودر کربنات کلسیم مش ریز تری بدست می آید. برای مثال ، سرند سایز 2500 دارای منافذ ریز تری نسبت به سرند سایز 1500 است.

فروش کربنات کلسیم میکرونیزه

این محصول به دلیل سایز بندی بسیار ریز ذرات آن که می تواند در حد غبار باشد ، باید بسته بندی شده و به صورت کیسه ای حمل و نقل و نگهداری شود. اگر کربنات کلسیم فله ای ارسال گردد ممکن است مقداری زیادی از آن در زمان حمل ، هدر رود. فروش کربنات کلسیم مش در کیسه های 25 کیلوگرمی تا 40 کیلوگرمی ، کیسه جامبوبگ و یا به صورت پالت و شیرینگ قابل عرضه است.

قیمت کربنات کلسیم مش

قیمت کربنات کلسیم با توجه به اندازه و سایز آن مشخص می شود. هر چه اندازه ذرات ریزتر باشد ، محصول کمتری در زمان طولانی تر قابل تولید است بنابراین هزینه های تولید افزایش می یابد. به عنوان مثال ، قیمت کربنات کلسیم مش 3500 از قیمت هر تن کربنات کلسیم مش 800 گران تر است زیرا به ازای یک تن کربنات کلسیم مش 800 ، مقدار بسیار کمتری از کربنات کلسیم مش 3500 با هزینه های بیشتر قابل تولید است. برای خرید پودر کربنات کلسیم میکرونیزه مش 200 – 400 – 800 – 1500 – 2500 – 3500 با بخش بازرگانی کارخانه پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
2021-08-04T11:42:13+00:00

يك ديدگاه

  1. سید رسول آگوست 19, 2023 در 3:18 ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر
    قیمت پودر میکرونیزه کربنات کلسیم رو می خواستم
    مش ۲۰۰ با جامبو
    مش ۴۰۰ با جامبو
    مش ۶۰۰ با جامبو
    مش ۸۰۰ با جامبو
    مش ۱۰۰۰ با جامبو
    مش ۱۵۰۰ با جامبو
    مش ۲۵۰۰ با جامبو

ثبت ديدگاه

Call Now Button