کارخانه سنگ کوبی قم پارس شیمی

صفحه اصلی>بلاگ>کارخانه سنگ کوبی قم پارس شیمی

کارخانه سنگ کوبی قم پارس شیمی

معرفی کارخانه سنگ کوبی قم پارس شیمی

کارخانه سنگ کوبی قم پارس شیمی توليد کننده انواع پودر سنگ و سنگ های دانه بندی ، آهک هیدراته ، خاک سنگ سوپر ، آهک زنده میکرونیزه و کلوخه ای می باشد. کارخانه سنگ کوبی قم پارس شیمی بزرگترین تولید کننده سنگ کوبشی در قم برای مصارف داخلی و صادراتی است. تنوع محصولات این مجموعه موجب شده تا قادر باشیم صنایع زیادی نظیر صنایع ساختمانی و راه سازی  را پوشش دهیم.

ما در کارخانه سنگ کوبی قم پارس شیمی انواع مختلف سنگ آهک ، کربنات کلسیم ، مرمریت و … را با استفاده از دستگاه های سنگ کوبی قدرتمند و آسیاب های مخصوص ، به پودر سنگ با دانه بندی یک دست و کیفیت بالا تبدیل می نماییم. در کارخانه سنگ کوبی ، سنگ های موجود در معادن به خوبی کوبیده شده و به خاک سنگ و سنگ دانه بندی شده به صورت شکری ، نخودی و … تبدیل می شود.

پودر سنگ و سنگ نمره ماده ای بسیار مهم در صنایع ساختمان سازی است. این محصول برای تولید سیمان و مصالح ساختمانی بکار می رود. همچنین برای تولید سایر محصولات کاربردی مانند رنگ ، چسب ، سنگ تزئینی و … هم مصرف می شود. پودر سنگ دارای رنگ بندی های متفاوتی از جمله سفید ، سبز ، سیاه ، خاکستری ، کرم و … است. برای مثال ، پودر سنگ آهک و کربنات کلسیم دارای رنگ سفید می باشد و پودر سنگ مرمر ، قرمز رنگ است.

به منظور خرید پودر سنگ سفید و رنگی ، سنگ نمره بندی و انواع آهک به صورت فله و یا بسته بندی شده با کارخانه سنگ کوبی قم پارس شیمی تماس حاصل نمایید. با کیفیت ترین محصول را با ارزان ترین قیمت از ما بخواهید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول با بخش بازرگانی کارخانه سنگ کوبی  قم پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
2021-04-07T13:31:18+00:00

ثبت ديدگاه

Call Now Button