پودر سنگ رنگی

صفحه اصلی>بلاگ>پودر سنگ رنگی

پودر سنگ رنگی

فروش پودر سنگ رنگی

پودر سنگ رنگی یکی از مصالح ساختمان نسبتا کمیاب است که میزان تولید آن از پودر سنگ سفید بسیار کمتر می باشد. فروش پودر سنگ رنگی در دانه بندی های بسیار ریز و در کیسه های 25 تا 40 کیلوگرمی و یا جامبوبگ و با استفاده از وانت ، کامیون و تریلی در تمامی استان های کشور انجام می شود. برای خرید پودر سنگ رنگی مرغوب با رنگ طبیعی ، مناسب برای استفاده در صنایع مختلف از جمله امور تزئینی و تولید موزائیک و … با بخش بازرگانی کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

پودر سنگ رنگی اصفهان که از معادن سنگ با کیفیت این استان تهیه می شود از کیفیت مطلوبی برخوردار است. برای مثال ، پودر سنگ جوشقان که هم به رنگ سفید است و هم انواع رنگی آن یافت می شود ، علاوه بر رنگی بودن ، از کیفیت مرغوبی هم برخوردار می باشد. پودر سنگ رنگی تهران و قم نیز از معادن سنگ قم بدست می آید. معادن سنگ در استان قم بسیار فراوان هستند و سنگ های با کیفیتی در این استان یافت می شود. کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی نیز در استان قم واقع شده و نیاز شهر های و استان های همجوار نظیر تهران ، سمنان ، کرج ، ورامین ، ساوه و … را تامین می نماید. قیمت پودر سنگ رنگی گران تر از نوع سفید آن است زیرا به دلیل کمیاب بودن سنگ های آن ، تولید آن بسیار کمتر می باشد.

خاک سنگ رنگی

تفاوت خاک سنگ رنگی و سفید

پودر سنگ سفید که به صورت رایجی در امور ساختمانی و سایر صنایع و مشاغل کاربرد دارد از سنگ آهک که به وفور در معادن یافت می شود تولید می گردد. سنگ آهک خاصیت چسبندگی قوی و ضد آب دارد و به همین دلیل مورد قبول تمامی فعالان صنعت ساختمان است. همچنین خاک سنگ تهیه شده از این سنگ ها ، در صنایع دیگری نظیر ذوب آهن ، فولاد سازی و تصفیه آب هم به کار می رود. اما پودر سنگ رنگی را باید از سنگ های گران تر و کمیاب تری همچون سنگ مرمر و سنگ گرانیت تولید می شود. این سنگ های گران قیمت و کمیاب معمولا به دلیل زیبایی ظاهری و مقاومت زیاد در نمای ساختمان و برای زیبا سازی دیوار ها بکار می روند. اما با توجه به درخواست برخی مصرف کنندگان می توان اقدام به تولید پودر سنگ رنگی از آنها نمود.

خاک سنگ رنگی در رنگ های مختلفی نظیر کرم رنگ ، زرد ، قرمز ، صورتی ، لیمویی ، سبز ، خاکستری و سیاه تولید می شود. البته برخی انواع پودر سنگ رنگی هم در بازار مصرف یافت می شود که به روش های مختلفی رنگی شده اند که مسلما رنگ آنها پایدار نخواهد بود. ولی پودر سنگی که مستقیما از سنگ رنگی کوبیده شده باشد ، همیشه رنگ خود را حفظ می کند.

پودر خاک سنگ رنگی

تولید پودر سنگ رنگی چگونه است و چه کاربردی دارد؟

برای تولید خاک سنگ رنگی باید اقدام به کوبش سنگ هایی که رنگی هستند نمود. برخی از سنگ ها مثل سنگ آهک و سنگ کربنات کلسیم ذاتا سفید رنگ هستند و در صورت کوبیده شدن ، خاک سنگ سفید رنگ هم تولید می کنند. برخی از انواع سنگ رنگی هم وجود دارد که زمانی که کوبیده می شود ، پودر آنها سفید رنگ خواهد شد.

برای تولید پودر سنگ رنگی می توان از سنگ های خاصی مثل اکسید آهن ، سنگ مرمر ، سنگ میکا ، خاک اخرا ، ترکیبات سیلیس ، سنگ ملاکیت و … استفاده نمود. این سنگ ها معمولا به صورت رگه هایی در معادن سنگ های کربناته یافت می شوند به همین خاطر میزان تولید آنها بسیار محدود است و قیمت گران تری از پودر سنگ معمولی دارند.

کاربرد پودر سنگ رنگی در پروژه های ساختمانی معمولا به منظور استفاده در بتن و یا محصولات سیمانی نظیر بلوک و آجر است. این محصول نقش رنگدانه یا پیگمانت را دارد. این کار برای تولید بلوک های رنگی مورد استفاده در آجر فرش کف پیاده رو ها و یا نمای داخلی و خارجی ساختمان ها انجام می شود. همچنین برای انجام کارهای هنری مثل مجسمه سازی و پتینه کاری هم کاربرد دارد.

5/5 - (2 امتیاز)
2021-08-23T07:56:16+00:00

ثبت ديدگاه

Call Now Button