قیمت فروش پودر سنگ جوشقان قم

صفحه اصلی>بلاگ>قیمت فروش پودر سنگ جوشقان قم

قیمت فروش پودر سنگ جوشقان قم

پودر سنگ جوشقان قم تولید شده در کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی برای استفاده در صنایع و مشاغل مختلف به سراسر کشور ارسال می شود. فروش پودر سنگ جوشقان قم به منظور استفاده در کاربرد های مختلف نظیر نماسازی ساختمان ها ، تهیه مصالح ساختمانی و تولید محصولات شیمیایی صورت می گیرد. برای خرید بی واسطه پودر خاک سنگ جوشقان قم با واحد بازرگانی کارخانه تولید پودر سنگ پارس شیمی تماس حاصل نمایید. فروش این محصول به صورت بسته بندی شده در کیسه های 25 کیلوگرمی انجام می شود و امکان ارسال به تمامی شهر های کشور وجود دارد. قیمت پودر سنگ جوشقان قم در صورت خرید مستقیم از کارخانه تولیدی بسیار ارزان می باشد و برای مصرف کنندگان گرامی به صرفه است.

 

پودر سنگ جوشقان قم چیست و چگونه تولید می شود؟

جوشقان نام منطقه ای در استان اصفهان است که معادن سنگ بسیار با کیفیتی دارد. کیفیت ممتاز سنگ جوشقان سبب شده تا پس از استخراج ، برای کوبش و فراوری به کارخانجات دیگر شهرها هم منتقل شود. تولید پودر سنگ جوشقان قم در کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی با استفاده از تجهیزات سنگ کوبی ، آسیاب های پیشرفته و انواع سرند ها انجام می شود تا محصولی با کیفیت عالی را برای مصرف کنندگان گرامی عرضه نماییم. اهمیت پودر سنگ جوشقان در رنگ بسیار سفید و درخشان آن است. این محصول پس از مصرف به صورت ملات ، از مقاومت فشاری خوبی برخوردار خواهد بود و در افزایش استحکام سازه موثر می باشد.

این نوع خاک سنگ شباهت زیادی از نظر کارایی به آهک و سیمان دارد اما قیمت آن ارزان تر می باشد. از جمله ویژگی های خوب و قابل ملاحظه خاک سنگ جوشقان می توان این موارد را نام برد:

  • رنگ سفید قوی و فوق العاده که برای نماسازی مناسب است
  • دانه بندی نرم و یک دست با کمترین میزان ذرات رنگی
  • ملات تهیه شده با آن از مقاومت فشاری خوبی برخوردار است
  • بر خلاف سیمان ، پس از خشک شدن ترک نمی خورد

 

کارخانه پودر سنگ جوشقان قم

برای دریافت قیمت پودر سنگ جوشقان قم و خرید این محصول با کارخانه تولیدی آن یعنی کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی تماس حاصل نمایید. این مجموعه با تولید انواع پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ قم ، خاک سنگ رنگی و سفید الیگودرز ، پودر سنگ ساختمانی ، صنعتی ، کشاورزی و پرورش دام و طیور ، نقش مهمی در تامین خاک سنگ مورد نیاز صنایع و مشاغل مختلف در کشور دارد. خرید پودر سنگ جوشقان توسط مصرف کنندگان گرامی با ارزان ترین قیمت ممکن در کشور انجام می شود و برای ارسال آن به صورت بسته بندی شده ، از وانت ، کامیون و تریلی استفاده می نماییم.

سابقه طولانی کارخانه پارس شیمی در تولید پودر سنگ ، آهک هیدراته و کربنات کلسیم سبب شده تا بهترین محصولات ، با کیفیت عالی و قیمت رقابتی در این مجموعه تولید گردد. بکار گیری پرسنل تولید حرفه ای ، تجهیزات به روز و استفاده از سنگ های مرغوب و با کیفیت نظیر سنگ جوشقان و قم موجب شده تا محصولات پارس دارای بالاترین استاندار های لازم برای مصرف در کاربرد های متفاوت باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
2021-09-28T12:55:28+00:00

ثبت ديدگاه

Call Now Button